25 Mayıs 2018 Cuma

Büro ve Sosyal Tesislerde Risk Analizi Örneği

Büro ve Sosyal Tesisler Risk Analizi (xls.)

Risk Değerlendirmesinin Amacı; Çalışma ortamın da bulunan tehlikelerden kaynaklanabilecek risklerin; Acil kontrol altına alınması gereken yüksek riskler mi? Yoksa sadece kontrol önlemlerinin gözden geçirilmesini gerektirecek düşük riskler mi olduğunun değerlendirilmesidir.

 Aşağıda belirtilen durumlarda ortaya çıkabilecek yeni risklerin, işyerinin tamamını veya bir bölümünü etkiliyor olması göz önünde bulundurularak risk değerlendirmesi tamamen veya kısmen yenilenir.
a) İşyerinin taşınması veya binalarda değişiklik yapılması.
b) İşyerinde uygulanan teknoloji, kullanılan madde ve ekipmanlarda değişiklikler meydana gelmesi. c) Üretim yönteminde değişiklikler olması. ç) İş kazası, meslek hastalığı veya ramak kala olay meydana gelmesi.
d) Çalışma ortamına ait sınır değerlere ilişkin bir mevzuat değişikliği olması.
e) Çalışma ortamı ölçümü ve sağlık gözetim sonuçlarına göre gerekli görülmesi.
f) İşyeri dışından kaynaklanan ve işyerini etkileyebilecek yeni bir tehlikenin ortaya çıkması.


PAYLAŞ

Admin:

Teknik destek almak isteyenler kişisel hesaplarımdan bana ulaşabilir

0 yorum: